Sommarlov!

Jag vet att jag tjatar om det hela tiden men det tar ett tag för mig att fatta att det är sant! Skrev tentan i morse och det kändes väldigt bra. Hoppas det är ett gott tecken?! Nu när tentaångesten har lagt sig så kommer resfebern istället. Eller feber och feber, jag skulle mer kalla det panik över vad jag ska packa med mig. Måste ju packa både till Grekland och Gotland. Haha, två öar och båda börjar på G! Tvättat och städat lite här idag vilket var mer än välbehövligt. Dammråttor stora som höns, men nu är de väck!
Tyvärr så är inte vädret det roligaste.. fem grader och regn. Tur att jag är på så bra humör ändå annars hade detta blivit ett deppinlägg där jag hade gnällt om en gammal kärring. Nämnde jag förresten att jag har sommarlov?
Ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0