Sverige

Yes vi vann emot Serbien, härligt! Passande nog inför nationaldagen som är i morgon. Själv kommer jag fira den genom att fly landet, höhö ;) Undra vad jag gör i morgon vid den här tiden? Något som jag med all säkerhet inte kommer göra är att ligga i sängen och blogga i alla fall. Kanske att jag slänger in ett hej och uppdaterar om aktuell status, men bli inte alltför besvikna om jag inte hör av mig. Inga nyheter- goda nyheter, inte sant?
Tror ni att jag kommer lyckas somna ikväll då? Känner jag mig själv rätt så kommer jag vakna minst en gång under natten och tro att jag har försovit mig eller glömt packa ner pass och pengar.
Ha en skön vecka hemma i Sverige och hoppas att sommaren kommer tillbaka hit också!
Kalinichta! (god natt på grekiska)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0