Bandyfinal

Uppsala kryllar av människor i det fantastiska vårvädret nere på stan. Uteserveringarna är fullsatta och alla ler ikapp med solens strålar. I helgen är det bandyfinal och det märks. Jag har fått besök av kusinerna och morbror. Fast det är bara Mathilda och Tony som ska sova över hos mig. Christofer ska bo på hotell tillsammans med sina kompisar. Det är ju inte utan att dom ska ha en jäkla tur och råka bli felbokade och få värsta lyxsviten på Clarion Hotell.
Nu är de och tittar på damernas final på studenternas medans jag är kvar i lägenheten. Har lyckats fixa till min router äntligen! Lina the new hacker ;)
Sen ska vi ut och äta på restaurangen Kött, Kök och Bar. Efteråt ska vi möta upp Christofer och andra kompisar för en kväll i Uppsalas nattliv. Känner på mig att det kommer bli en grym kväll!
Gårkvällen spenderades tillsammans med fina vänner. En lugn ost, vin och sushikväll som blev allt annat än lugn. Älskar att helt spontana kvällar alltid slutar på bästa sätt.
Nu blir det att ladda batterierna med en dusch och powernap. Trevlig helg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0