Dimanche

Helgen har snart nått sitt slut och i morgon börjar tentaveckan. Ingen panik eller stress inför fredagen. Än. Känner jag mig själv så kommer ångesten komma, om inte från mig så blir jag nog påverkad av alla andra som hetsar. Jag tycker mig ha fått ett bra inblick och förståelse för denna kurs och förhoppningsvis har mitt självförtroende vuxit så att jag kan lita på min kunskap och magkänsla.

Kollade på Vasaloppet i morse. Beundrar verkligen de som ställer upp. Själv har jag aldrig stått på ett par längdskidor under mina 22, snart 23 jordsnurr. Däremot åker jag utför och har även gjort en kort och dramatisk karriär på snowboard. Åh, nu blev jag ju sugen på att åka skidor ju! Vädigt passande när snön håller på att försvinna och våren är på gång. Får satsa på nästa år istället.

Såg ni Melodifestivalen igår? Även fast det tar emot att säga det så diggar jag Sean Banan. Jag låg och skrattade för mig själv så jag fick kramp i magen. "Digidigidigi- ding-ding-ding, här kommer kingen in" Är inte detta underhållning på hög nivå? Eller är det bara min patetiska humor?

God kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0