Hej höpp

Sitter här med min älskade dator i knät, som för övrigt har blivit döpt till Romeo. Jag är lite tjurig faktiskt för min Spotify krånglar..Jag har uppgraderat mig till premium och det gick bra. Sen skulle jag fixa till så att inte det syns på Facebook vad det är jag lyssnar på och nu helt plötsligt kan jag inte logga in på mitt konto. Eftersom jag inte är någon skillad hacker så försöker jag desperat med både det ena och det andra. Får se om jag reder ut detta mysterium.
Annars då? Har ägnat dagen till plugg och lite annat smått och gott. Har precis gjort ansiktsmask och hårinpackning och känner mig så fin och fräsch. Ska strax kura upp i sängen framför tv:n och bara ha det mysigt.
Imorgon väntar en ny vecka. Igen!
Go' kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0