Ibland har man tur

Jag är så himla glad över att jag cyklade i världens motvind bort till SIBA förra veckan och köpte ett USB-minne för att spara min uppsats på som säkerhet då min dator inte är särskilt tillförlitlig längre. I morgon ska den lämnas in. Går in på datorn för att skriva ut den och, POFF - den strejkar och mitt dokument finns inte. Jag vet inte vad jag skulle ha gjort om jag inte hade haft den sparad på ett annat ställe. Jo, jag skulle nog lägga mig ner på golvet och skrika och gråta som en femåring. MEN, no need to. Sitter nu med en utskriven uppsats i mina händer med Uppsalas Universitets logga på framsidan. Nöjd, glad och lättad över min insats. Laddar inför tentan på fredag som jag bara vill få gjord typ nu. Sen så längtar jag till helgen för då kommer päronen hit och hälsar på mig. :D Yeay!

Go kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0