Kiwi

Varenda gång som jag äter kiwi så börjar jag alltid svettas. Detta fenomen tycker jag är ganska märkligt. Att det sticker bakom öronen är mer logiskt eftersom det är ganska surt. Kanske är det bara jag som lite konstig, eller så reagerar min kropp något speciellt ämne?
Idag blåser det snöstorm ute. Känns väldigt skönt att vara inomhus då och plugga. Jag som hade hoppats på att inte behöva se vitklädd mark mer i år får gilla läget och hoppas på att det försvinner snart.
Igår var jag hos Jenny en sväng och kollade på Let's Dance. Jag bara älskar Tony Irvings dialekt! Jenny hade rensat ur sin garderob och Lina fyndade två klänningar, ett par skor och en kort sidenjacka. Tjohoo! Nu vet jag vad jag ska ha på mig nästa helg när vi ska till Gotland på kalas. Perfekt!
Ikväll ska vi gå på bio och se En gång i Phuket. Jag hoppas att den är bra och att vi får oss ett gott skratt.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0