Kvällsbloggning

Nu har det hårda livet börjat på allvar minsann. Långa dagar i skolan från klockan åtta till fyra. Därför kommer det bli mest på kvällarna som jag har möjlighet att kika in här. Det som är nackdelen med att plugga och inte jobba är att man alltid har något man måste läsa eller skriva när man kommer hem. Det är samtidigt roligt och intressant så det gör mig inte något men det är ju andra saker som ska hinnas med också.
Annars har det inte hänt så mycket roligt att förtälja. Vardag=rutiner=skönt. Helgen vet jag kommer bli super men den är ännu ganska oplanerad. Kan ju sluta hur som helst, hehe!
Nu sitter jag nyduschad i min mysiga badrock och ska ordna till lite kvällsfika. Eftersom klockan ringde ovanligt tidigt i morse kommer jag garanterat slockna rätt fort.

Kommentarer
Postat av: Cim

Haha nej vad roligt! Du skulle hälsat :) Träffade en gammel bekant jag inte sett på år och dar och aldrig nykter så det var lite märkligt haha! Uppsala är bannemig en fin stad :) Stor kram!

2012-03-14 @ 09:05:38
URL: http://daysofcimo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0