Release

Tentan gjord och lättnaden är obeskrivlig. Det kändes som om det gick bra i alla fall. Sen om det bara är en känsla eller sanning återstår att se. Har nog aldrig varit såhär lugn och koncentrerad på en skrivning som jag var idag. Kan nog ha att göra med att hjärnan har börjat fungera på riktigt igen.

Drömde mycket i natt och sov oroligt. Vaknade av att jag pratade franska (?). Först trodde jag hade feberyra eller något liknande men sen kom jag på att jag drömde om att tentan skulle skrivas på franska och att jag skulle formulera meningar med rätt kongruensböjning. Ibland är jag knäppare än vanligt, I know. Jag är glad för att frågorna på dagens tenta var på svenska i alla fall.

Kvällen blir lugn. Trött och seg efter dagens insats. För i morgon kommer de där två som är orsaken till att jag finns. Nämligen mamma och pappa! Ni är mer än efterlängtade.

Ha en fin fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0