Släktträff

Har haft en heldag i skolan med många intressanta föreläsningar. Åt lunchlådan ute på BMC:s innergård och solat min bleka nuna som har fått en mer röd nyans. Tänk vad mycket vårsolen tar. Jag tyckte inte att vi satt där alls särskilt länge.
Handlade en snabbis på ICA innan jag cyklade ner till stan för att träffa min kära moster för en fika. Hon är här på konferens och det är klart man måste passa på att ses. En jättefin present fick jag av henne också! Fyra små pastellfärgade pajformer. Blir perfekta att göra efterrätter i!
Nu är jag trött efter att ha grejat med casearbetet som vi ska ha seminarium om på fredag. Till helgen får jag ytterligare besök, nämligen lillkusinen och hennes pappa. Det är ju bandyfinal på söndag som de ska gå på. Har bokat bord på Kött, kök och bar på lördag kväll. Utgång på det?
Nu ska jag krypa ner till kojs och låta ögonlocken falla ner. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0