Städmani

När jag väl sätter igång med att städa kan jag inte sluta. Tanken var att jag bara skulle ta det värsta- dammsuga och ta toaletten. Nu har jag städat hela lägenheten. Eller, ja den är ju bara 19 kvm men den tog sin lilla tid ändå. Men jag tog alla rör, element, hyllor, lister och vrår. Kalkade även av diskhon och gjort micron ren. Nu när jag satte mig ned blev jag väldigt trött. Det ju banne mig värre än ett gympa-pass på friskis ju!
Den nya kursen som satte igång idag verkar intressant, lärorik och förberedande inför prakriken som snart sätter igång. Jag ser fram emot praktiken! Tänk att få börja träna på det man kommer syssla med i arbetslivet sen. Coolt, men lite pirrigt på samma gång.
Vilket underbart vårväder det har varit idag. Även fast det har blåst en del så har det varit varmt och skönt i solen. Ska ut på spaning efter tussilago i morgon, de borde ju dyka upp när som helst nu. De påskliljor som jag fick av mamma och pappa i helgen har börjat slå ut.
Måste smörja in mina händer som ser ut som russin efter ha varit i kontakt med alldeles för mycket vatten idag. Helosan is da shit

Kommentarer
Postat av: isa

tack för din fina kommentar. städa lugnt ;) hihi. kram!

2012-03-12 @ 20:04:14
URL: http://cookiedough.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0