TGIF

Hej på er! Är precis nyduschad och sitter med en handuksturban runt skallen. Tagit bort lite vinterpäls från benen, och gjort hårinpackning och ska snart måla naglarna (Därför tittar jag in här innan jag sätter igång med det). Ser väldigt mycket fram emot kvällen och jag har längtat hela dagen. Jag har haft en kittlande känsla i magen hela veckan och jag är så himla glad. Tacksam för allt, och lycklig över att livet är så jävla underbart. Känns som om jag lever i en dröm. Egentligen borde jag har lite tentaångest men den känslan får liksom inte plats. Jag går och ler hela tiden. Så pass mycket att en farbror bara stirrade på mig förut, haha!

Nehej, nu har jag inte tid och sitta här längre. Ha en grym fredagskväll så hörs vi i morgon!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0