vad jag gör och vad jag borde göra

Jag är rastlös. Skulle kunna tentaplugga men känner inte för det. Känns som om det som kan fastna har fastnat. Istället städar jag bland mina kryddor och sorterar mitt smyckesskrin. Terapi?, tidsfördriv? Skulle jag haft Sims på datorn skulle jag lätt ha suttit med det istället.

Idag är det internationella kvinnodagen och farmor har namnsdag. Firar man denna dag på något speciellt sätt? Själv har jag ingen aning. Bränna BH:ar? Eller det kanske har med någon annan slags revolution att göra. Kunde ju ha frågat min föreläsare idag för hon verkar inte använda sig av såna...
Nåväl, dags att göra något vettigt.

Håll tummarna för mig i morgon mellan 14-18 när jag skriver tenta så är ni gulliga :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart jag håller tummarna. Lycka till.

2012-03-09 @ 11:38:08
Postat av: Jenny

Det vet du hjärtat! LYCKA TILL!

2012-03-09 @ 13:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0