10 dagar

Bara 10 dagar kvar till Grekland! 4 dagar kvar till tenta, = snart sommarlov! Jag längtar något så fruktansvärt. Snart, snart, snart framme. Håll ut sista biten.
Igår var jag först på min kusins konfirmation. Inte samma kusin som gick på balen såklart, utan en lite yngre. Jag har stor släkt på mammas sida med mååånga kusiner. Alltid roligt att passa på att ses när man är hemma. Sedan så drog jag och pappan iväg på en lång, härlig åktur längs massa småvägar. Lina körde corvetten och kunde inte låta bli att trycka ner på gasen lite extra på raksträckan. Det var många hästkrafter under den motorhuven kan jag meddela. När jag är stor och rik ska jag investera i en sportbil. Typ innan man går i pension? Jaja, någon gång i framtiden i alla fall.
Ikväll ska jag ha filmmys med mina tre kompisar Ida, Jennie och Johanna. Har inte träffat dem på länge nu. Jennie ska ju snart gänga stadigt också. Hehe, men först ska hon få vara med om en ordentlig möhippa!
I morgon åker jag tillbaka till Uppsala igen. Var tog dagarna vägen? Har fyllt dem väl i alla fall och hunnit umgås med många.
Erkänn att jag passar bra i detta vrålåk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0