Allt är precis som förr

Har inte haft tid att hänga så mycket här de senaste dagarna. Praktiken tar en del tid och energi så då blir bloggen lite lidande tyvärr..Men jag ska försöka att kompensera upp det!
Igår hade jag en helt fantastiskt dag/kväll/natt. Jag träffade mina tjejor! En som har kommit hem ifrån Australien, en från Malmö och en ifrån Norge. Maria, Ella och Jonna, FAN vad jag har saknat er! Även fast vi har varit ifrån varandra länge så känns det som om det var i förrgår vi sågs. Vi snackade gamla minnen, kollade på roliga(?) kort och filmklipp och planerade framtiden. När jag satt tillsammans med er där igår var jag tvungen att nypa mig själv i armen både två och tre gånger för att förstå att det inte var den dröm. Bjuder därför här på lite bilder från några av våra galna upptåg:

Midsommar på Öland

Studentveckan
Balen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0