Back on track

Äntligen är man inne i vardagen igen med alla rutiner. Fast jag hade världens bästa kvalborg och Valborg/födelsedag! Att bada i champagne när man fyller år med strålande sol är något som jag tycker att alla borde göra. Stämningen där var helt otrolig! Alla var så glada och vi dansade i 3 timmar nonstop. Det stod till och med folk och filmade och fotograferade oss på Värmlands utegård. Har sagt det förut men tåls att säga igen: I lööööve life!
Idag strålar solen igen. Har lyckats bränna mig i ansiktet som stramar när jag försöker grimatisera. Planen för dagen är att njuta ute. Plugga lite? Förena nytta med nöje. Sedan ska jag till skolan då vi ska utföra vår barnobservation. Nehepp, dags att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0