Blött och trist

Lite bitter blir jag allt när solen skiner de dagar som jag är på praktik och inte kan njuta av den och spöregn dagar som denna. Tråkigt att gnata om vädret såhär på kvällskvisten men jag börjar ju faktiskt bli gammal nu ;)
Jag har så himla många roliga saker att se fram emot just nu. Fredag -planering med mina töser inför Grekland. Lördag -GASQUE! (ni som inte känner till vad det är så är det som en sittning) Onsdag - MARIA KOMMER HEM IFRÅN AUSTRALIEN!! Fredag- Mamma Mu kommer och hälsar på. Dagarna kommer bara flyga iväg!
Trött ikväll, kommer nog somna gott. Måste ju bara kolla färdigt på hockeyn innan jag får gå och knyta mig. Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0