En glad överraskning

I tron på att vi skulle sluta klockan 12 idag packade jag med mig matlåda, hoppade upp på trampmobilen och cyklade iväg till skolan. När föreläsaren säger "det var allt för idag, tack för visat intresse", kollar jag snabbt på klockan. Shit vad fort tiden har gått, jag måste ha nickat till. Ser att klockan bara är kvart i elva och alla packar ihop sina grejer. Är det sant? Jajjemän! Eftersom jag skulle möta upp en kompis på BMC vid 12 så begav jag mig dit direkt. Pluggade lite och utnyttjade min "extra tid", värmde min matlåda och iakktog en förvirrad grupp med Japaner som inte visste vart de skulle ta vägen. Vilket jag mycket väl kan förstå då det är nästintill omöjligt att hitta i labyrintbyggnaden BMC.
Känner mig nöjd med dagen so far. Har hunnit med mer än vad jag hade räknat med. Förutom att ta hand om disken..Hann inte med den i morse så jag lämnade den till nu. Tror ni jag har något varmvatten i kranen? Nej. Ringde till Heimstaden (hyresvärden) och fick förklarat för mig att de håller på och fixar med fjärrvärmen och att den kommer tillbaka vid fem. Puh!
I morgon ska jag och Jenny ordna med våra pass inför resan. Nu är det banne mig inte långt kvar och jag längtar som en tok!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0