God morgon!

Morgonfrilla? Nejdå, jag brukar gå omkring såhär om dagarna.
Wohoo, Sverige vann över Tjeckien igår! De spelade grymt bra och det kändes som om motståndarna bra kollade på när de blågula briljerade. Jag tror också att stämningen i Globen var betydligt bättre när det fanns åskådare på plats också. Tyckte mig se att de gjorde vågen i bakgrunden. Skulle vara häftigt att gå på en match.
Sola skiner och fögla kvittrar. Ser väldigt härligt ut och jag funderar på om jag ska sätta mig ute en sväng. Lägga grunden till Grekland. 31 DAGAR KVAR!! Hur fort har det inte gått? Känns som om det var igår vi bokade resan typ. Det betyder också att det är mindre än en månad kvar innan sommarlov. "Sommartider, jag känner det är nånting på gång.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0