Hemma på Östgötaslätten

Hej! Jag är nu hemma en sväng och hälsar på. Kom hit igår på eftermiddagen och träffade storebror med familj och söta syskonbarn. Lite grillmys innan jag blev tillfrågad om att följa med på cirkus. Jaaa, why not? Var en evighet sedan jag var på cirkus. Sockervadd, clowner och kameler gjorde min fredagskväll fulländad. Dagen har bestått av tentplugg och sedan åkte jag in och kollade på lillkusinen som hade sin bal idag. Hon var så himla fin! Det verkligen strålade om henne och jag är övertygad om att hon blir balens drottning ikväll. Jag fick verkligen flashbacks ifrån den dagen då jag gick där på röda mattan iklädd i min fina klänning. Tyvärr var inte vädret lika varmt som idag så man såg lite sammanbiten ut på bilderna när man nästan hackade tänder.
Nu har jag precis kollat på Loreens uppträdande. Jag får gåshud varje gång jag hör henne sjunga. Hoppas hon vinner! Ha en fortsatt trevlig lördagskväll så hörs vi i morgon.
Cirkus Olympia
Min vackra kusin med kavaljer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0