Hockey

Jag är ingen inbiten hockeyfantast egentligen. Men när det är VM så blir jag omvänd och jag tycker det är riktigt spännande och roligt. Jag gillar de tandlösa karlarna med skägg som tacklar varandra på isen. Till skillnad från fotboll där det inte är någon riktig action (Förutom Zlatan då som gör att plusen går upp lite). Gött med seger över Norge igår, idag ska jag heja fram Tre Kronor till ytterligare en seger när de möter Tjeckien!
Igår var jag och Jenny och fixade pass. Alltså, jag skojar inte när jag säger att mitt foto blev katastrof. Jag förstår inte hur man lyckas att se så hemsk ut? Är det att man är medveten om att bilden aldrig brukar bli bra och att man därför anstränger sig för mycket? Kan ju hoppas att jag kommer igenom tullen. Fick lämna fingeravtryck också. Det är något nytt de har infört. Coolt var det i alla fall. Kändes nästan som en scen tagen från en CSI.
Efteråt gick vi en sväng på stan och gissa vilka vi såg? Filip och Fredrik! Haha, vi ser nästan alltid kändisar nu för tiden när vi är ute. Hann dock inte knäppa kort på dem då de hade bråttom iväg.
Idag har jag pluggat en del. Skönt att få undan lite så blir det inte så mycket att panikplugga till på slutet. Städat lägenheten har jag också gjort. Fasen vad duktig jag har varit! Nästan lite för effektiv må jag säga..Därför ska jag bara pilla mig naveln och slappa resten av kvällen.
Go' kväll på er! Puss
Jag är så fantastiskt fotogenisk!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker också du är fotogenisk, men jag är ju din mamma. Jag tycker alltid du är söt. Kram sötnos. Mamma

2012-05-05 @ 22:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0