Home sweet home

Det är härligt och komma in i sin lägenhet och känna doften av hem. Det här med dofter är ganska intressant. När jag kom hem till mina föräldrar så luktade det "hem" och välbekant där. Vissa lukter är strarkt förknippade med särskilda perioder i livet och kan ge flashbacks. Som när jag var hemma nu så hittade jag två gamla parfymer som jag hade någon gång under mellanstadiet. En date-parfym som hette "Judy" och en som hette "Lina". Jag kunde direkt komma ihåg att jag lyssnade mycket på Markoolio, gick på discon i Granforsen och var kär i en speciell kille under den tiden. Haha, är det inte härligt?
Någon mer som känner igen dem?

Är trött ikväll och kommer nu att göra mig klar för att krypa ner framför tv:n. Jag längtar till fredag!
Go kväll!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh, nostalgi på hög nivå!

2012-06-01 @ 13:39:23
URL: http://hannahpanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0