I did it!

Fick reda på tentan idag - klarade den! Så himla skönt. Nu har jag bara one to go innan jag kan ta sommarlov. Blir att belöningsshoppa något fint till mig själv.
Har haft praktik idag. Man kliver upp tidigt och kommer hem sent. Det är inte mycket mer man hinner med än att äta, sova och skita liksom. Skulle det inte vara så fantstiskt roligt så hade det nog varit svårare att pendla. Framförallt när luften på bussen är sämre än sämst. Jag överdriver inte när jag säger att det inte fanns något syre över huvudtaget. Det strömmade ut värme från fläkten och elementet var på. Jag gillar visserligen värme men det finns gränser även för mig. Kan sätta mig in i hur de i klimakteriet har det, haha!
Sitter just nu och kollar på Hockeyn. Sverige är ju överlägsna! Danskarna har inte en chans. Det är rejäla och skickliga pöjkar som representerar vårt avlånga land! Nu måste jag titta vidare på matchen. 6-1. Hur många mål kommer det bli egentligen? Heja, heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0