Loreen

Sitter bänkad framför TV:n och ska kolla på Eurovision Song Contest. Håller mina tummar och tår att Lorren går vidare och tar hem hela skiten. Det är riktigt bra låt och jag önskar att de andra länderna inser detsamma och röstar därefter. Varför kan inte Vitrysslands bidrag uttala "we are the winners" korrekt? "we are the wieners" betyder något helt annat. Borde vara ett krav att uppfylla för att få deltaga i tävlingen tycker jag. Annars kan de lika gärna sjunga på sitt  hemspråk.
Har annars haft en underbar dag! Lunchade utomhus i solen mellan föreläsningarna. Mötte senare upp Maria och Jonna med sina repsektive karlar. Lite häng på en gräsmatta innan vi drog vidare till stan och River Side. Har sagt det förr men jag nämner det igen- Uppsala är vackert! Det enda som saknas är en sjö där man kan bada. Fyrisån lockar inte direkt.
I morgon direkt efter mitt seminarium åker jag hemåt. Har inte ens packat än. Men jag tror inte jag behöver ha med mig överdrivet stor packning.
River Side, bredvid ån
Maria, stekarn!
Känner att det blir en tidig kväll för ögonlocken att falla ner. Är trött känner jag. Började ju tidigt idag och likså imorgon. Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0