Schizofrent väder

Cyklar hem ifrån skolan i världens spöregn. Blöt ända genom trosorna. Byter om och då börjar solen att skina lite retsamt. Käkar lunch och bestämmer med Jenny att dra till polisen för att hämta ut våra pass. Vad händer? Jo, det VRÄKER NER igen. När passet var uthämtat, som jag för övrigt ser ut som en brottsling på, så är det sol igen och man kan ana lite blå himmel. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Tack och lov så är det inte kallt ute i alla fall.
Ikväll blir det hockey. Heja, heja! Jag tror att vi vinner över ryssarna om grabbarna taggar till lite. Tycker att vi kan göra upp en deal med Ryssland. Om vi vinner kan vi får lite ryssvärme:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0