Sommaren är här!

Mamman åkte på eftermiddagen idag. Jag tycker inte om att säga hejdå och skiljas ifrån människor. Även fast jag vet att det inte kommer dröja länge förrän vi ses igen (Jag far ner Boxholm på fredag) så tycker jag det är jobbigt. Orden "hej då" är så känsloladdade på något vis.
Nåväl, hade en väldigt mysig och lyckad helg. Shoppat loss en del- ett par jeansshorts och ett par vita converse. Blev så inspirerad av det underbara vädret. Längtan till Grekland är stor! Tänk att Lina, Jenny och Sara ska vamos à la playa om två veckor. Jag har ju en tenta kvar som ska skrivas och pluggas till. Det där pluggandet lockar inte alls just nu. Har lite ångest och dåligt samvete för min bristande självdisciplin men jag får ta tag i det i morgon. Ny vecka nya tag, sista rycket.
I morgon ska jag för övrigt inte pendla till Västerås utan ska hålla till på Akademiska för att ha en LKG (läpp-käk-gomspalt) auskultation. Det ska bli spännande och jag ser fram emot vad jag kommer få se och lära mig. Skönt att kunna komma hem lite tidigare. Tisdag blir sista praktikdagen för denna termin. Kommer sakna "mina" barn som jag har haft i behandling.
Igår fyllde min söta systerdotter Julia 6 år! Kan inte fatta hur fort tiden går. Tänk att hon snart ska börja skolan. Jag börjar bli gammal..
Jag och Julia förra sommaren

Kommentarer
Postat av: Mamma, mormor

Sötnosar!!!!!

2012-05-21 @ 16:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0