Vilken kväll!

Hade superroligt igår på Gasquen! God mat och dryck tillsammans med trevliga människor. Nya ansikten och klassisar som gjorde kvällen fulländad. Musiken var bra och vi dansade i många timmar. Det kom även ett sambaband som höjde både stämningen och temperaturen inne i lokalen. Det var bra spex och skojiga lekar. Det enda som var negativt med kvällen var att den tog slut alldeles för fort...
Lite seg i knoppen idag. Pluggandet går inte på högvarv då hjärnkontoret arbetar långsammare än vanligt. Fick springa ner till Ica när jag vaknade då det inte fanns någon frukost i morse. Sedan tog jag och Jenny en promenad i det härliga vädret. Allting är så grönt och det luktar sommar i luften!
Kvällen blir lugn. Håller på att göra matlådor just nu. Praktik måndag, tisdag. Hoppas jag somnar tidigt så jag kan sova ikapp lite förlorad sömn. Tror det är mästarnas mästare på tv:n ikväll. Det är roligt att titta på!
Bjuder på en bild ifrån Gasquen, kanske inte världens bästa bild men såhär såg det ut i alla fall:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0