En extra timme

Ni har väl inte missat att vrida tillbaka klockan en timme? Nu är sommartider hej, hej sommartider, slut. Minns förra året då jag inte fattade att min smarta (?) telefon ändrade tiden automatiskt. Därför ändrade jag tiden innan jag gick och lade mig. Plötsligt hade jag fått två timmar extra det dygnet. Den som som säger att man inte kan kontrollera tiden kan ta sig där bak!
Dagen har gått fort förbi. Plugg, häng med Jenny, promenad, matlådefix och fotbad. I morgon blir det heldag i skolan igen, slutar klockan 16.30. Biter ihop och ser fram emot torsdag då jag far hem till östgötaslätten. Stort behov av familjemys med kramar och gos med sysokonbarnen.
 
Söndag = solsidan. Jag bara älskar den serien. Sitter bänkad framför TV:n klockan åttta. Sharp. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0