En tisdag

Tjolahopp gott folk!
Idag har jag haft en skön dag. Jag har lagat matlådor, utfört en del ärenden på stan och lite plugg. Men det bästa av allt: Fika med Maria! Vi var på det nyöppnade Wayne´s som ligger bakom stationen. Tänk att om två veckor så ska vi på tjejweekend där vårt gäng på sex galna brudar från gymnasiet ska återträffas. Bo på hotell, käka och dricka gott, snacka skit, flumma, skratta...Ja, jag är övertygad om att vi kommer få en underbar helg. Längtar dit!
 
Måste bara berätta om en lite rolig incident som hände idag när jag var på Clas Ohlson och skulle köpa batteri till mitt lyse på cykeln. Jag köpte 2025-batterier och mannen i kassan frågade om jag verkligen var säker på att det var rätt sort. Jag berättade vad jag skulle ha dem till och han försökte övertala mig att byta till 2032 för han var säker på att det var den sorten till det lyset. Men jag stod på mig, kom hem och bytte batterierna som var 2025! Snap! Även en medelåldersman som jobbar på Clas Ohlson kan ha fel ibland!
 
Ha en skön tisdagskväll
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det bevisar bara en sak. Man ska tro på sig själv. Låt inte andra få dig att tveka. Kram.

2012-10-02 @ 22:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0