Excusez-moi

Jag ber om ursäkt för min värdelösa närvaro här på bloggen. Veckan har bestått av föreläsningar hela dagarna och sen har inte orken eller motivationen funnits på kvällarna. Jag har haft massor att skriva om egentligen men jag vill inte bara skriva flumm.
Idag har varit en skön dag. Har visserligen pluggat en hel del men jag försöker röja undan lite sånt nu eftersom jag åker hem nästa helg och vill kunna umgås med familjen. Har även tagit en promenad i det härliga vädret. Kallt men uppfriskande! Kylan biter sådär lite lagom i kinderna men tinas upp igen när solen värmer.
Jag mår för övrigt väldigt bra. Känner mig nästan lite hög på livet just nu. Euforisk är nog ett passande ord. Den oro som tidigare har gnagt inombords finns inte längre kvar. Såhär stark, lugn och hoppfull har jag aldrig varit förut. Att bestämma sig för en sak och bara göra det är uppenbarligen en bra metod. Inte illa gjort av Lina som annars lider av världens största beslutångest, haha!
Nåväl, nu ska jag tända lite ljus i mitt hus och fixa till lite käk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0