Fikadejt

Har varit fri från föreläsningar idag men har pluggat på hemmaplan. Det har gått bra men jag sitter så oergonomiskt att jag får ont i ryggen. Efteråt tog jag välförtjänt paus och tog en fika med Maria nere på stan. Tänk att det är på fredag som det smäller! Hela tjejligan från gymnasiet ska ha återträff. Jag ser fram emot att snacka gamla, galna minnen (för det finns det gott om) och skratta tills jag får magknip. Egentligen är det ganska fascinerande hur sex så pass olika individer kan komma så bra överens. Allt vad gäller klädsstil, killsmak och intressen. Kanske är det just det som gör att vi håller ihop.

Ska till fru Klok i morgon. Tidigt! Innan föreläsningen, hujedamej. Men det ska nog gå bra. Jag brukar ju inte ha några större problem med att kliva upp tidigt.
Ikväll blir det bönderna på TV. Kamelbonden är ju hur mysig som helst. Skulle han ha varit min typ så skulle jag ha tagit honom direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0