Fullmåne

God kväll!
Regnet vräker ner och det är kallt och mörkt. Hade varit mysigare om det vore snö istället. Har tillbringat hela dagen i skolan så för mig har det inte gjort så mycket. Förutom när jag skulle cykla hem och blev ordentligt blöt och nerkyld. Te, filt och vetekudde är det bästa som finns då!
Fullmåne i natt så jag lär nog inte sova lika gott som jag brukar göra. Jag tycker det är coolt hur månen kan påverka oss människor. Fast med tanke på att den kan styra ebb och flod så är det inte konstigt egentligen. Vi består ju till stor del av vatten. När jag ändå är inne på ämnet påverkan och kropp så märker jag äntligen skillnad nu! Lite läskigt stundtals men för det mesta underbart. Ska träffa Fru klok på onsdag igen. Jag satsar hårt för att jag ska få belöningsshoppa!

Ha en fin kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0