Fullt upp

Hallå!
Har inte haft tid att blogga på ett tag nu. Abstinens! Men det beror på att jag har haft fullt upp med att leva livet. Vilket är ett gott tecken. Hinner inte vara särskilt långrandig nu heller. Sitter och pluggar lite men nu kommer de med en jävla lövblås utanför fönstret och väsnas. Svårt att koncentrera sig så då passar jag på att skriva här.
Träffade fru klok igår för första gången. Gick bra och jag tror verkligen att hon kan hjälpa mig den sista biten. Fick gott förtroende och hon verkade förstå mig på ett bra sätt. Vågar nästan påstå lite bättre än vad Mr. Förståsigpåare gjorde.
Efter samtalet pluggfikade jag tillsammans med två klasskompisar på café kardemumma på stadsbiblioteket. Sedan gick vi till Smålands nation för att käka middag och dricka vin. En välförtjänt belöning efter pluggandet.
Dagen till ära består av föreläsning till klockan 15. Kvällen till ära kommer att spenderas med fina Jenny. Vi skall ut till Värmlands, as usual på fredagar för att skaka rumpan på dansgolvet.
Kort och gott ifrån mig. Lovar att vara lite mer seriös i helgen!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

<3

2012-10-05 @ 11:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0