Lappsjuka!

Jag har inte haft någon föreläsning i dag och kommer inte ha någon i morgon heller. Jag har visserligen gjort en del skolarbete i alla fall men just nu är jag fruktansvärt rastlös och sällskapssjuk. Det är sådan skillnad nu och från förr då jag föredrog att vara ensam och i fred. Idag är det raka motsatsen! Jag får be mina vänner som läser bloggen om ursäkt om jag blir tjatig som ofta frågar "om vi ska hitta på något?" Men just nu är ensamheten min största fiende, det blir lätt att jag börjar tänka för mycket då. Samtidigt är det nyttigt för mig att lära känna mig själv igen. Om inte jag står ut med att umgås med mig själv, hur ska då mina nära och kära göra det? ;)
 
Idag har jag bytt gardiner och gjort det lite mer höstmysigt i min lägenhet (överanvänder jag ordet "mysigt"?). De turkosa ersattes med ett par mörklila. Så nu välkomnar jag hösten med öppna armar! Behöver investera i mer värmeljus och doftljus. Kanske får bli morgondagens projekt. Ojoj, potatisen håller på att koka över! Höres 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0