Nu är det nog

Kan ej trycka in mer i min hjärna nu. I alla fall inte om det ska vara kvar där också, vilket är en fördel om man vill ha nytta av det på tentan.
Hade samtal med fru Klok idag. Hon hittar många saker som Lina behöver jobba med. Bland annat stresshantering och att sänka kraven på mig själv. Jag tenderar glömma bort att leva i nuet -den klassiska klyschan, I know men ack så viktig. Utan att jag har reflekterat över det så glömmer jag lätt bort vad som egentligen är VIKTIGT här i livet. Prioriterar fel saker.
Därför så startar jag ett nytt kapitel i mitt liv. - Stanna upp i vardagen och våga känna alla känslor och hantera dem inte agera efter dem. 
 
Nu blir det chill n' dill resten av kvällen med långdusch o tv-tittande. PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0