Så nära men ändå så långt bort

Jag har en enorm hemlängtan. Det är jobbigt när man vill ha torsdag NU PÅ EN GÅNG. Känner mig som en barnunge som inte kan hålla sig i skinnet. Vet ju att morgondagen kommer gå fort eftersom den är fullspäckad. Har inläsningsdag på schemat men jag kommer inte ha tid till att plugga över huvudtaget. Först ska jag till vårdcentralen, sen till Fru klok och även luncha på ätdagis, därefter ska jag göra en EEG-undersökning på Akademiska. Hujedamej! Kan ju hoppas att de hittar någon aktivitet i hjärnan. Just nu känns den ganska utmattad faktiskt. Mycket oro och tankar som flyger runt i skallepär för tillfället. Men jag hoppas att allt lugnar ner sig efter morgondagen.

Åh, varför måste Bygg-Matte i Äntligen Hemma vara så himla snygg? Det är ju inte brädan jag tittar på när han sågar i alla fall. Vilka armar! Slå på fyran och dregla lite ni också vettja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0