Underbar helg

Har haft en helt otrolig helg tillsammans med mina vänner från gymnasiet. Sällskapet, maten, vinet, boendet..Ja, allt var perfekt! Kändes inte som om vi hade varit ifrån varandra så länge som fyra år. Samtalsämnena tog aldrig slut och vi skrattade gott åt gamla minnen. Jag har saknat er/oss och jag ser alla redan nu fram emot nästa träff!
 
För övrigt har jag äntligen funnit mitt inre lugn. Jag ger järnet nu och det känns förbannat bra. Jag är mer motiverad än någonsin! Jag är medveten om att det kommer bli jobbiga stunder men jag beredd och har strategier för att hantera dem.
 
Bjuder på några bilder från helgen. Blev inte så många tyvärr. Vi hade ju fullt upp med annat!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0