Bakisväder

Kvällen igår var verkligen lyckad! Drog till Lina runt halv fem och hade kräftskiva med plockmat. Hon hade gjort världens godaste västerbottenpaj. Sen kollade vi på bilder ifrån hennes resa i somras som hon gjorde tillsammans med sin pojkvän. Därefter taggade vi till för utgång. Cyklade ner till stan i regn, vilket var mindre mysigt. Köpte billiga drinkar i baren, skakade lite rumpa, några av oss fick napp ;), och sedan for vi hem i ännu värre regnväder. Sara skulle sova över hos mig. Jag skjutsade henne på pakethållaren vilket gick hyfstat bra. I början höll jag på att styra in i en lyktstolpe men efter att vi hade fått upp farten så rullade det på ganska fint. 
Hade mysfrukost och snackade skit innan det var dags för Sara att åka hem till sig igen. Så nu sitter jag här och är lagom trött och seg. Borde ta tag i att läsa och göra lite nytta men det kan ju göras i morgon, eller hur?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0