Besiktning

Som rubriken avslöjar så är det besiktning på schemat idag. Av mig själv alltså. Har ett möte med Mr. förståsigpåare klockan tio för att ventilera och strukturera tankar och känslor. Sedan är det föreläsning. Som om inte detta vore nog för dagen så ska jag även till tandläkaren för att kolla gaddarna. Woho, vilken härlig (?) dag att se fram emot. Har till och med kommit ihåg att packa med tandborste och tandkräm för att fräscha mig innan. Hoppas innerligt att jag får ett klistermärke om jag sköter mig. Annars blir jag riktigt ledsen faktiskt..
Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är säker på att det kommer att gå bra, men du kommer nog att bli besviken! Klistermärket kan du nog glömma.

2012-09-12 @ 09:52:45
Postat av: Sara

Saknar dig! När ska vi ses? Förresten har förlorat ditt nr så skicka gärna ett sms:-) puss och kram<3

2012-09-12 @ 19:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0