Big plans

Att börja dra lite i det trassliga garnnystanet var välbehövligt. Skönt att få höra att man inte är dålig som inte står överst på prispallen än. Tror jag har haft dåligt samvete inför Mr. förståsigpåare att jag inte har gjort min "läxa" och klarat provet. Men å andra sidan så har jag varit utan vissa energifyllda, flytande drycker hela sommaren som tidigare har hjälpt mig. Ekvationen är ju inte omöjlig att förstå då. Vi har bestämt en plan. En plan som kommer ta mig dit jag ska!
Nog babblat om det...De gick bra hos Tandis. Inget klistermärke dock men jag fick stoppa huvudet i en konstig mojäng och bita på en plastbit som snurrade runt. Detta påhitt var tydligen en röntgen som såg hela käken med alla dess nerver. Coolt! Visdomständerna vill inte komma fram riktigt än. Jag kan spara dem till nästa tenta, då jag troligtVIS(!) behöver lite mer vishet ;)
Nu ska jag ringa mamman. Har dissat henne två gånger nu när hon ringt. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0