Bra start

Började dagen med att gå och lämna blodprov. Snacka om att jag har blivit bättre på att hantera det här med sprutor och kanyler. Minns en gång för ett par år sedan när jag hade körtelfeber. Jag var på vårdcentralen och skulle lämna prov. Jag blev likblek i hela ansiktet och började kallsvettas. Sedan spydde jag. Vet visserligen inte om det berodde på den höga febern eller av rädsla. Pinsamt var det i alla fall.
Har precis käkat lunch och ska nu försöka leta fram något att ha på mig i kväll. Sen måste jag raka benen. Suck..Alltid samma procedur. Att raka benen är nog det tråkigaste som finns. Överväger att skaffa en epilator. Har aldrig testat det men det ska ju tydligen rycka bort hela hårsäcken så att det inte växer ut lika fort igen. Är nog garanterat mer smärtsamt men den som ska bli fin får lida pin, inte sant?

Förresten så blir jag irriterad över att de bilder jag lägger upp blir gigantiska och går in i texten på sidan. Jag har försökt att välja den minsta storleken men när jag ska publicera inläggen så blir de stora i alla fall. Jag ska kolla om det har något med inställningarna att göra.
Ha en grym fredag! Det ska jag ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0