Efter regn kommer solsken

Jag hade samtal idag på förmiddagen. Pratade om beteenden, tankar och känslor. Just nu måste jag fortsätta fokusera på att inte agera efter de negativa känslorna. De stämmer inte överens med verkligheten. Det gäller att stå ut och acceptera att det kommer vara lite tufft framöver med nya förändringar igen. Men det finns en belöning där framme, FRIHETEN!

Efter samtalet träffade jag två klasskompisar för att jobba med vårt projekt. Det gick fint och vi fick en hel del gjort. Är helt övertygad om att vår powerpoint presentation kommer äga! Vi ska ses i morgon igen för att göra klart det sista.
När jag kom hem började det vräka ner utanför fönstret. Tyckte nästan att det lät som om det åskade också, men det kan väl inte stämma? Tog sedan en promenad när det slutade och passade även på att handla. Såg då denna vackra uppenbarelse:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0