Efterlängtad sovmorgon

Jag ser fram emot att inte behöva kliva upp så omänskligt tidigt i morgon. Visserligen brukar jag sällan sova länge men jag gillar att ta det lugnt på morgonen. Äta frukost i lugn och ro samtidigt som jag lyssnar på Rix Morronzoo och löser korsord. Ett bättre sätt att starta på dagen finns inte. Den fruktade förkylningen verkar inte bli värre i alla fall, *peppar, peppar* Intalar mig själv att det är min kur med dunderhonung, citron och ingefära som gjort underverk.

I morgon ska jag till Mr. Förståsigpåare igen. Ska bli skönt att komma dit för jag behöver lite tips och råd på hur jag ska hantera vissa tankar. Och VARFÖR de ploppar upp sådär och om andra också tänker på samma sätt.(?)

Ciao, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0