Full fart mot helgen

Hej hopp!
Idag har varit en väldigt bra dag, på alla plan. Vårt projektarbete hann bli klart = ledig i morgon! Vi jobbar väldigt bra ihop så det gick snabbt och smidigt. Nu är det bara att finslipa på den del som man själv ska presentera på redovisningen.
Ser fram emot morgondagen. Då ska jag umgås med mina fina flickor. Det ska sugas, sörplas och rumpan skall skakas. Alltså kräftskiva och sedan utgång på en nation. Hann ni blir lite fundersamma där ett tag? ;)
Denna kväll till ära sitter jag i min rosa sparkdräkt och ska slappa framför TV:n. Det är många bra program att se fram emot. New girl och två panka tjejer.
Ha en skön torsdagskväll ni också!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas ni får en rolig fredagskväll. Själv styr jag kosan till smögen. Ganska troligt att det blir ett och annat skaldjur där med .ha det så bra och komihåg. Livet går inte i repris. Kram mamma.

2012-09-20 @ 22:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0