Go kväll

Har lite dåligt samvete över att föra inlägget verkade så deppigt. Jag är allt annat än nere och bitter. Jag mår så grymt bra och är otroligt lycklig. Det är min otålighet som är mest påtaglig för tillfället.

Somnade innan nyheterna igår. Trodde det de var ett skämt när klockan ringde 05.20 i morse. Kändes som jag precis hade somnat. Det var bara att kliva upp och bege sig till Västerås för praktik. Dagen har varit intensiv och lärorik. Det som är lite frustrerande är att man inte orkar göra många knop när man kommer hem. Fixa käk, ringa samtal, kolla på TV och krypa ner i sängen. Samma visa i morgon igen. Veckorna bara flyger iväg!
Ligger just nu och slötittar på X-faktor. Har inte bestämt mig än om jag tycker det är bra eller inte. Påminner om de tidigare musiktävlingarna. Tror nog att Marie Serneholts medverkan gör mig mer skeptisk till programmet. Jag ska åtminstone ge det en chans.

God natt och sov gott så höres vi i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0