Nej, nej, nej

Jag känner att en förkylning på gång. Befinner mig just nu i den fasen då man inte riktigt vet var det kommer barka hän. Antingen förblir det som nuläget; lite snorigt och allmän trötthet. Eller så kommer en rejäl dunderförkylning. Jag hoppas givetvis på det förstnämnda men jag tror den kommande natten kommer avgöra vilket alternativ det blir. Dricker te med honung och knarkar ingefära för att förebygga.

Dagens praktik har gått bra. Känner att jag äntligen ligger i fas med journalskrivning och planering av behandlingar. Förra veckan hade vi så många askultationer (när man observerar andras patientbesök) att jag inte hann med allt jag ville.
HAHAHAHA! Förlåt, men jag såg en idiot på X-faktor som springer runt på scenen och sjunger på den värsta svengelska mina öron någonsin har hört. Självinsikt tror jag inte att han vet vad det är för något.

Jaja, det blir en tidig kväll för mig denna afton. Hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0