Örebro

Örebro, here I come! Idag fick vi reda på våra praktikplatser. Jag hamnade som sagt i Örebro tillsammans med Malin. Känns bra! Spännande att äventyra lite i vårt avlånga land. Finns tydligen ett äldre par där som är jättegulliga och tar emot logopedstudenter.

Redovisningen idag gick smärtfritt. Förutom att jag nästan hackade tänder. Inte på grund utav nervositet utan att det så lämpligt började SPÖREGNA när jag cyklade till skolan och hann bli genomblöt.

Efter redovisningen hade jag samtal. Det gick bra, och Mr Förståsigpåare önskade mig stort lycka till i framtiden. Han sa att han såg i min blick att jag var redo att satsa allt nu. Och det är jag. Mer än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0