Praktik avklarad

Barnpraktiken har nu blivit avslutad. Känns konstigt. Nu ska man kunna det här och vara redo och jobba med också. Jag känner att jag har lärt mig massor och barn är roliga att jobba med så det ska nog inte vara några problem.
I morgon ska vi redovisa vårt projekt. Har inte hunnit öva särskilt mycket på min del men jag får improvisera lite. Sedan ska jag till Mr. Förståsigpåare för sista gången. Han ska nämligen sluta. Det är väldigt tråkigt för man har ju liksom byggt upp en hel del tillsammans. Han har varit med på min resa och varit ett bra stöd. Framöver kommer jag att träffa Fru Klok som ska "ta över mig". Har träffat henne några gånger och vet vem hon är så det ska nog gå fint.

Är trötters flicka ikväll så jag rundar av här och återkommer i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0