Seg söndag

Både huvudet och kroppen är väldigt seg idag. Av olika anledningar. Främst för att det var en grym kväll/natt igår då vi svängde våra lurviga inne på dansgolvet på V-dalas nation. Jag älskar studentlivet! Kommer bli svårt sen att vänja sig vid att inte vara student, haha.

Men det är också många tankar som snurrar runt för tillfället. Vaknade i morse av att jag drömde jag blev jagad av olika människor. Jag är ju ingen självutnämnd drömtydare men jag tror att det kan ha och göra med min tillfälliga oro och otålighet. Jag vill så himla mycket men det känns som om det inte räcker till. Jag vill ha lite mer resultat för mitt slit som jag lägger ner. Hatar att det ska gå så långsamt! Rädslan över att omgivningen inte tror att jag kämpar tillräckligt är stor. Jag vill men kroppen lyder mig inte och tankarna gör ibland att jag börjar tvivla på mig själv. Då tackar jag mamman för att hon finns. Du får mig på rätt köl igen. Jag vet att jag måste stå ut fysisk smärta för komma vidare. Det är absolut värt det, men vissa dagar gör det lite mer ont än andra.


Kommentarer
Postat av: Mamma

jag både vet och ser att du kämpar. Jag skulle så gärna om jag kunde ta det jobbet åt dig, men det är tyvärr bara du som kan göra det. Finns här i alla fall närhelst du behöver prata av dig.Kämpa på!!! kram / Mamma

2012-09-09 @ 15:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0