Sista september

Idag är det slutet på denna månad och i morgon börjar OKTOBER! Fatta hur fort det går. Det märker man framförallt på att det blir allt mörkare och dagarna kortare. När jag kom hit till Uppsala när skolan började behövde jag inte ha lampan tänd när jag åt frukost. Nu måste jag ha det annars skulle jag inte hitta med skeden till munnen. Fast lite mysigt är det ju ändå när man kan tända ljus och dricka te i sitt lilla krypin.
Gårkvällen var lyckad. Supergod sushi och filmen Hypnotisören var helt okej. Jag har ju läst boken och det är ju alltid svårt för filmen att leva upp till den. Men det var spännande och Persbrandt är ju snygg som vanligt.
 
Idag har jag varit väldigt duktig och pluggat ordentligt. Läst många sidor i den tunga, tjocka boken och antecknat. Därför förtjänar jag att slappa resten av dagen. Lösa lite korsord, kolla runt på bloggar, chilla och äta biogodis som blev över från igår. Kanske tar en nypa frisk luft och passa på medans det inte regnar.
 
VÄRLDENS GODASTE SUSHI!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0